woensdag 6 april 2016

Tag • The ICE CREAM tag


Afgelopen weekend was het heerlijk lente weer, daar maken veel mensen gebruik van om heerlijk te gaan wandelen, fietsen of zelfs het terras op te gaan. Maar ook zag je hier en daar een aantal mensen met een heerlijk ijsje. Vandaar om de lente nog meer in te luiden, de ice cream tag. 

1. Wat is je favoriete ijs?
stracciatella!

2. Wat is je favoriete topping op softijs?
Heel eerlijk eet ik bijna nooit softijs, en als ik het al eet, is dat echt zonder topping.

3. Welk ijsje vind je totaal niet lekker?
uhhmmm, dat zijn toch vooral de zoetige smaken die eigenlijk speciaal voor kinderen zijn. Zoals smurfen ijs enzo. 

4. Ben je meer een liefhebber van softijs, yoghurt ijs of waterijs?
Als ik echt moet kiezen, en dan ook voor het gezonden wil gaan kies ik voor een heerlijk waterijsje. Vooral als het echt warm is, kies ik vaker voor een waterijsje dan iets ander.

5. Hoeveel ijsjes eet jij ongeveer in de zomer?
Ik denk in de zomer, dat ik met echt goed weer in de weekenden een ijsje per dag eet. Dus dat zijn dan 2 ijsjes per week. 

6. Welke 2 smaken bolletjes ijs neem jij op je horentje?
Aardbeien en stracciatella!

Oeps, sorry voor de mensen die nu zin hebben gekregen op ijs. Maar op het moment dat ik dit type, melden ze voor aankomend weekend weer heerlijk weer en wie weet zelfs weer voor een ijsje!

Liefs, Amanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten